Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Making Marketing Happen
Hoofdkenmerken
Auteur: Smith, Brian D.
Titel: Making Marketing Happen
Uitgever: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 9780750662482
ISBN boekversie: 9781136386732
Land van oorsprong: United Kingdom
Prijs: € 74,49
Verschijningsdatum: 21-06-2005
Bericht: Tijdelijk niet leverbaar - in herdruk
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Sales & marketing
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Paperback / softback
Paginas: 396
Hoogte mm.: 192
Breedte mm.: 246
Dikte mm.: 24
Gewicht gr.: 776
 

Inhoud:

Making Marketing Happen is prompted by needs of practising managers who have found the traditional marketing planning texts to be "fine in theory, but hard to apply to my special market". In short, it holds that marketing planning fails for most companies because it either does not fit their organizational culture, their market conditions or both.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967