Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Vintage Marketing Differentiation The Origins of Marketing and Branding Strategies
Hoofdkenmerken
Auteur: Williams, Jr., Robert L.;
Titel: Vintage Marketing Differentiation The Origins of Marketing and Branding Strategies
Uitgever: Palgrave Macmillan
ISBN: 9781137394316
ISBN boekversie: 9781137387219
Editie: 1st ed. 2017
Land van oorsprong: United Kingdom
Prijs: € 178,79
Verschijningsdatum: 25-03-2017
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Sales & marketing
Geillustreerd: 52 Illustrations, color; 4 Illustrations, black and white; XXII, 256 p. 56 illus., 52 illus. in color.
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Hardback
Paginas: 256
Hoogte mm.: 210
Breedte mm.: 148
 

Inhoud:

This book analyzes the origins of marketing and branding strategies and the unique situations involving differentiation.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967