Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Merchants and Manufacturers Studies in the Changing Structure of Nineteeth Century Marketing
Hoofdkenmerken
Auteur: Porter, Glenn; Livesay
Titel: Merchants and Manufacturers Studies in the Changing Structure of Nineteeth Century Marketing
Uitgever: Ivan R Dee, Inc
ISBN: 9780929587103
Land van oorsprong: United States
Prijs: € 22.34
Verschijningsdatum: 01-08-1989
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Sales & marketing
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Paperback / softback
Paginas: 272
Hoogte mm.: 216
Breedte mm.: 140
Dikte mm.: 21
Gewicht gr.: 336
 

Inhoud:

A unique account of the rise of modern marketing in 19th-century America, showing how growing industrial capacity, market concentration, and advancing technology forced new methods of distribution. “No one has so carefully delineated the transition from the old mercantile to the new industrial world.”—Choice.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967