Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Literacy and History in Action Immersive Approaches to Disciplinary Thinking, Grades 5–12
Hoofdkenmerken
Auteur: McCann, Thomas M.; D'Angelo
Titel: Literacy and History in Action Immersive Approaches to Disciplinary Thinking, Grades 5–12
Uitgever: Teachers' College Press
ISBN: 9780807757345
ISBN boekversie: 9780807774311
Serie: Language and Literacy
Land van oorsprong: United States
Prijs: € 38.73
Verschijningsdatum: 30-10-2015
Bericht: Tijdelijk niet leverbaar - levertijd onbekend
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Educational: History
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Paperback / softback
Paginas: 160
Hoogte mm.: 226
Breedte mm.: 152
Dikte mm.: 10
Gewicht gr.: 239
 

Inhoud:

Offers a solid research and theoretical foundation for combining social studies and literacy instruction. A collaboration between a literacy scholar, two classroom teachers, and a school librarian, this volume also shows teachers how to engage middle and high school students in historical inquiry that incorporates literacy skills like reading complex texts and writing elaborated arguments.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967