Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Rise of Advertising in the United States A History of Innovation to 1960
Hoofdkenmerken
Auteur: Applegate, Edd
Titel: Rise of Advertising in the United States A History of Innovation to 1960
Uitgever: Bloomsbury Publishing Plc
ISBN: 9781442244382
Land van oorsprong: United States
Prijs: € 44,70
Verschijningsdatum: 26-09-2014
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Advertising
Geogr.gebied: USA
Geillustreerd: 2 Tables
Dewey code: 659.10973
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Paperback / softback
Paginas: 210
Hoogte mm.: 229
Breedte mm.: 162
Dikte mm.: 16
Gewicht gr.: 310
 

Inhoud:

In The Rise of Advertising in the United States: A History of Innovation to 1960, Edd Applegate traces how the explosion of newspapers in the American colonies laid the groundwork for the first advertising agents, leading to America’s first class of professional marketers.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967