Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
New Marketing
Hoofdkenmerken
Auteur: McDonald, Malcolm
Titel: New Marketing
Uitgever: Elsevier Science & Technology
ISBN: 9780750653879
Land van oorsprong: United Kingdom
Prijs: € 46.57
Verschijningsdatum: 17-07-2002
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Leesniveau: Professional & Vocational
Categorie: Computer networking & communications
Geillustreerd: Approx. 100 illustrations; Illustrations, unspecified
Dewey code: 658.8
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Paperback / softback
Paginas: 230
Hoogte mm.: 247
Breedte mm.: 190
Dikte mm.: 13
Gewicht gr.: 476
 

Inhoud:

Presents a blueprint for the marketing process to address second-generation changes brought about by technological development and the associated 'information revolution'. This book focuses on: how marketing must integrate the interactive environment from the outset; how the choice of channels changes the offer and customer contact, among others.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967