Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
How Customers Think Essential Insights into the Mind of the Market
Hoofdkenmerken
Auteur: Zaltman, Gerald
Titel: How Customers Think Essential Insights into the Mind of the Market
Uitgever: Harvard Business Review Press
ISBN: 9781578518265
Land van oorsprong: United States
Prijs: € 35,75
Verschijningsdatum: 01-02-2003
Bericht: Tijdelijk niet leverbaar - in herdruk
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Sales & marketing
Geillustreerd: Illustrations
Dewey code: 658.8
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Hardback
Paginas: 352
Hoogte mm.: 241
Breedte mm.: 165
Dikte mm.: 30
Gewicht gr.: 718
 

Inhoud:

Aims to provide practical synthesis of the cognitive sciences. Drawing on psychology, neuroscience, sociology, and linguistics, this title combines academic rigor with real-world results to provide research tools - metaphor elicitation, response latency, and implicit association techniques. It demonstrates how innovators can use these tools.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967