Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Momentum How Companies Become Unstoppab
Hoofdkenmerken
Auteur: Volkmann, John
Titel: Momentum How Companies Become Unstoppab
Uitgever: Harvard Business Review Press
ISBN: 9781578515226
Land van oorsprong: United States
Prijs: € 26,61
Verschijningsdatum: 01-10-2002
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Leesniveau: General (US: Trade)
Categorie: Sales & marketing
Dewey code: 658.802
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Hardback
Paginas: 224
 

Inhoud:

Argues that the unique features of digital products - and of consumer goods that contain digital components - force customers to consider the viability of the company behind the solution to their problems. This book reveals the """"six forces of digital differentiation"""" that characterize """"inevitable"""" market winners in the customer's mind.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967