Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Archaeology Is a Brand! The Meaning of Archaeology in Contemporary Popular Culture
Hoofdkenmerken
Auteur: Holtorf, Cornelius
Titel: Archaeology Is a Brand! The Meaning of Archaeology in Contemporary Popular Culture
Uitgever: Left Coast Press Inc
ISBN: 9781598741797
Land van oorsprong: United States
Prijs: € 58,10
Verschijningsdatum: 15-08-2009
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Archaeology
Dewey code: 930.1
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Paperback / softback
Paginas: 196
Hoogte mm.: 222
Breedte mm.: 222
Dikte mm.: 15
Gewicht gr.: 414
 

Inhoud:

Possessors of a widely recognized, positively valued and well-underpinned brand, archaeologists need to take more seriously the appeal of their work and its relationship to society and popular culture.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967