Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Research Handbook of Innovation and Creativity for Marketing Management
Hoofdkenmerken
Auteur: Shiu, Eric
Redactie: Shiu, Eric
Titel: Research Handbook of Innovation and Creativity for Marketing Management
Uitgever: Edward Elgar Publishing Ltd
ISBN: 9781786434982
Serie: Research Handbooks in Business and Management series
Land van oorsprong: United Kingdom
Prijs: € 57,12
Verschijningsdatum: 26-10-2018
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Sales & marketing management
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Paperback / softback
Paginas: 264
Hoogte mm.: 234
Breedte mm.: 156
 

Inhoud:

This groundbreaking Handbook is a collection of the most recent research in innovation and creativity as it applies to marketing management. It uniquely combines the work of innovation and creativity scholars in the same book.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967