Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Business Analytics, Volume II A Data Driven Decision Making Approach for Business
Hoofdkenmerken
Auteur: Sahay, Amar
Titel: Business Analytics, Volume II A Data Driven Decision Making Approach for Business
Uitgever: Business Expert Press
ISBN: 9781631574795
ISBN boekversie: 9781631574801
Land van oorsprong: United States
Prijs: € 32,77
Verschijningsdatum: 30-11-2019
Bericht: Tijdelijk niet leverbaar - levertijd onbekend
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Probability & statistics
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Paperback / softback
Paginas: 404
Hoogte mm.: 151
Breedte mm.: 228
Dikte mm.: 25
Gewicht gr.: 590
 

Inhoud:

Discusses the models based on fact-based data to measure past business performance to guide an organization in visualizing and predicting future business performance and outcomes. The book provides a comprehensive overview of analytics in general with an emphasis on predictive analytics.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967