Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Leveraged Marketing Communications The Importance of Studying the Transfer of Object-to-Brand Associations
Hoofdkenmerken
Auteur: Taylor, Charles R.
Redactie: Taylor, Charles R.
Titel: Leveraged Marketing Communications The Importance of Studying the Transfer of Object-to-Brand Associations
Uitgever: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 9780367725464
Land van oorsprong: United Kingdom
Prijs: € 210.25
Verschijningsdatum: 31-05-2021
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Sales & marketing
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Hardback
Paginas: 238
Hoogte mm.: 246
Breedte mm.: 174
Gewicht gr.: 620
 

Inhoud:

This book examines the association between brands and entities, ideas, and contexts and combines theory and practice to offer new perspectives to help academics, practitioners, and policymakers better understand and apply LMC research.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967