Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Business-to-Business Marketing How to Understand and Succeed in Business Marketing in an Emerging Africa
Hoofdkenmerken
Auteur: Owusu, Richard; Hinson
Titel: Business-to-Business Marketing How to Understand and Succeed in Business Marketing in an Emerging Africa
Uitgever: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 9780367201470
ISBN boekversie: 9780429535413
Land van oorsprong: United Kingdom
Prijs: € 87.90
Verschijningsdatum: 18-05-2021
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Sales & marketing
Geillustreerd: 33 Line drawings, black and white; 33 Illustrations, black and white
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Hardback
Paginas: 284
Hoogte mm.: 183
Breedte mm.: 260
Dikte mm.: 26
Gewicht gr.: 764
 

Inhoud:

Business-to-Business Marketing: An African Perspective: How to understand and succeed in business marketing in an emerging Africa is a comprehensive application of the most current research results, concepts and frameworks to the African business-to-business (b-to-b) context.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967