Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Learning Stories and Teacher Inquiry Groups:  Re-imagining Teaching and Assessment in Early Childhood Education
Hoofdkenmerken
Auteur: Escamilla, Isauro M.; Kroll
Titel: Learning Stories and Teacher Inquiry Groups: Re-imagining Teaching and Assessment in Early Childhood Education
Uitgever: National Association for the
ISBN: 9781938113918
Land van oorsprong: United States
Prijs: € 25.01
Verschijningsdatum: 26-08-2021
Bericht: Tijdelijk niet leverbaar - levertijd onbekend
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Pre-school & kindergarten
Geillustreerd: Includes photos, charts, tables
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Paperback / softback
Paginas: 128
Hoogte mm.: 276
Breedte mm.: 212
 

Inhoud:

A practical text focused on how ECE practitioners can establish teacher inquiry and reflection groups and integrate the use of learning stories to strengthen their assessment, teaching practices, and knowledge of child development.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967