Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Customer Service Management in Africa A Strategic and Operational Perspective
Hoofdkenmerken
Auteur: Amartey, Abednego
Redactie: Amartey, Abednego
Titel: Customer Service Management in Africa A Strategic and Operational Perspective
Uitgever: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 9780367143374
ISBN boekversie: 9780429631948
Land van oorsprong: United Kingdom
Prijs: € 74,49
Verschijningsdatum: 20-05-2020
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Health systems & services
Geillustreerd: 15 Illustrations, black and white
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Hardback
Paginas: 340
Hoogte mm.: 183
Breedte mm.: 260
Dikte mm.: 27
Gewicht gr.: 850
 

Inhoud:

This book discusses the management and delivery of customer service under seven broad themes: 1) customer service as shared value; 2) customer service systems; 3) customer service strategy; 4) customer service structure; 5) customer service style; 6) customer service staff; 7) customer service skills.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967