Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Marketing Edge for Filmmakers: Developing a Marketing Mindset from Concept to Release
Hoofdkenmerken
Auteur: Schwartz, Russell; MacDonald
Titel: Marketing Edge for Filmmakers: Developing a Marketing Mindset from Concept to Release
Uitgever: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 9781138088924
ISBN boekversie: 9781351613446
Serie: American Film Market Presents
Land van oorsprong: United Kingdom
Prijs: € 59,59
Verschijningsdatum: 26-08-2019
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Cinema industry
Geillustreerd: 3 Tables, black and white
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Paperback / softback
Paginas: 302
Hoogte mm.: 210
Breedte mm.: 150
Dikte mm.: 22
Gewicht gr.: 381
 

Inhoud:

Written for working and aspiring filmmakers, directors, producers and screenwriters, The Marketing Edge for Filmmakers walks through every stage of the marketing process—from idea to post-production—and illustrates how creative decisions at each stage will impact the marketability of a film.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967