Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Hoofdkenmerken
Auteur: Belk, Russell W.
Redactie: Belk, Russell W. (Schulich School of Business, York University, UK)
Redacteur: Bajde, Domen
Titel: Consumer Culture Theory
Uitgever: Emerald Publishing Limited
ISBN: 9781787542860
ISBN boekversie: 9781787542877
Serie: Research in Consumer Behavior
Land van oorsprong: United Kingdom
Prijs: € 108,74
Verschijningsdatum: 10-04-2019
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Market research
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Hardback
Paginas: 216
Hoogte mm.: 159
Breedte mm.: 237
Dikte mm.: 18
Gewicht gr.: 442
 

Inhoud:

The twentieth volume of Research in Consumer Behavior presents twelve chapters, selected from the best papers submitted at the 13th annual Consumer Culture Theory Conference 2018. The book explores three narrative lines that were prevalent during the conference: 'Objects and their doings', 'Glocalization', and 'Constituting Markets'.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967