Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
De nieuwe regels van social media & viral marketing
Hoofdkenmerken
Auteur: Meerman Scott, David
Titel: De nieuwe regels van social media & viral marketing
Uitgever: Duuren Media, Van
ISBN: 9789089650900
ISBN boekversie: 9789089650696
Editie: 1. ed
Prijs: € 22,99
Verschijningsdatum: 16-05-2011
Bericht: DOWNLOAD
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Management alg.
Boeksoort: O
Taal: dut
Imprint: Van Duuren Management
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: E-book
Bestandsgrootte: 767087  bytes
 

Inhoud:

[Flaptekst]: Om in de nieuwemediajungle te kunnen overleven, moeten de regels van old school marketing worden losgelaten. De teloorgang van de traditionele massamarketing biedt echter nieuwe kansen voor kleinere bedrijven en zelfstandigen die op zoek zijn naar een manier om hun klanten goedkoop en effectief te bereiken. En dat is goed voor consumenten: de online cultuur van integriteit en informatie zorgt voor transparantie in de markt en een betere kwaliteit van producten. De nieuwe regels van social media biedt een toegankelijk overzicht van alle mogelijkheden om effectief en krachtig aan de slag te gaan, om de juiste mensen op het juiste tijdstip te bereiken tegen een fractie van de kosten van een traditionele marketingcampagne. Het boek is voorzien van de laatste trends op het gebied van Twitter, Facebook en YouTube. Daarnaast biedt het een stappenplan om de kracht van internet te gebruiken: direct communiceren met klanten, verkoop stimuleren en online zichtbaar zijn. Het internet gaat niet zozeer over de techniek, maar veel meer over mensen. David Meerman Scott gaat in zijn boek veel verder dan technologie alleen. Hij onderzoekt de verbindingen op het web voor zover gerelateerd aan mensen. Hij heeft daartoe een mooie set van regels neergezet waarmee je zelf het beste uit deze verbindingen kunt halen en met het grootste effect. Jay Conrad Levinson, auteur van onder meer Guerilla Marketing Op de Boston University hebben we De nieuwe regels van social media voorgeschreven voor het college Nieuwe Media& PR. Het is een helder geschreven en zeer praktisch boek dat een bijdrage levert aan de professionalisering van het vak. Stephen Quigley, Boston University
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967