Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Re-Investing Authenticity Tourism, Place and Emotions
Hoofdkenmerken
Auteur: Waade, Anne Marit
Redactie: Waade, Anne Marit
Titel: Re-Investing Authenticity Tourism, Place and Emotions
Uitgever: Channel View Publications Ltd
ISBN: 9781845411282
Serie: Tourism and Cultural Change
Land van oorsprong: United Kingdom
Prijs: € 144,93
Verschijningsdatum: 22-01-2010
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Tourism industry
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Hardback
Paginas: 312
Hoogte mm.: 218
Breedte mm.: 155
Dikte mm.: 24
Gewicht gr.: 490
 

Inhoud:

This book examines contemporary performances of authenticity in travel and tourism practices. It re-thinks and re-invests in the notion of authenticity as a surplus of experiential meaning and feeling. Drawing on a range of perspectives and cases, it explores how the feeling of authenticity within places is produced.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967