Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Mass Affluence Seven New Rules of Marketing to Today's Consumer
Hoofdkenmerken
Auteur: Nunes, Paul F.; Johnson
Titel: Mass Affluence Seven New Rules of Marketing to Today's Consumer
Uitgever: Harvard Business Review Press
ISBN: 9781591391968
Land van oorsprong: United States
Prijs: € 38,61
Verschijningsdatum: 01-09-2004
Bericht: Tijdelijk niet leverbaar - in herdruk
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Sales & marketing
Geillustreerd: Illustrations
Dewey code: 658.800973
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Hardback
Paginas: 269
Hoogte mm.: 241
Breedte mm.: 165
Gewicht gr.: 572
 

Inhoud:

Explains how the fundamentals of marketing strategy must change in response to broad-based increase in wealth. This book addresses how to fine tune a mass marketing approach that captures the value created from greater consumer affluence. It reveals the mass marketing strategies a range of companies have successfully used.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967